HTML

Azértse

Mókás dolgokról meg egyéb érdekességekről. Tök izgi.

Friss topikok

  • LoverCase: ÚJ posztok! Atom! (2012.04.06. 12:53) Csókay
  • törzsmókus: nekem határozottan szimpatikus, hogy nem azok a napok lettek nemzeti ünnepek, amelyeken fegyvert f... (2011.11.16. 13:54) forradalmak és emlékezések
  • Win Elen: +1 :-) (2011.08.26. 11:30) Szabadalmakról
  • KerteszAdam: A művi abortusznak ma is van legális, és illegális formája. Gondolom pénz miatt, vagy nyilvánosság... (2011.01.16. 02:31) kezdődik a 4 év wishful thinking
  • KerteszAdam: Kötelezővé nem szabad tenni, mert attól komolyabb dolog, mintsem hogy muszájból hallgassák. Viszon... (2011.01.16. 02:00) Liberalizmus

2010.03.07. 21:30 flugi_

Horoszkóp magazin

Most láttam egy reklámot a tévében, hogy megjelenik egy horoszkóp magazin következő száma, és vedd meg, és nyerd meg az ötvenezer forintot. Ez csak nekem tűnik szándékos félrevezetésnek? Ha a horoszkópok valamire jók, hát az a "hirtelen szerencse ér, amit el ne szalasszál", tehát hivatalból kell tudniuk, hogy ki fogja nyerni a pénzt. Minek hitegetik vele a többieket? Sokkal egyszerűbb lenne már ebben a számban azt írni, hogy a szerencsés nyertes XY, gratulálunk.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://flugi.blog.hu/api/trackback/id/tr741817417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legoember 2010.03.08. 21:13:17

A *** mobilszolgáltató küldött nekem egy levelet, hogy mivel annyi éve hűséges ügyfelük vagyok, megajándékoznak két éven át havi iksz perc ingyen beszélgetéssel. Cserébe alá kell írnom egy két éves hűségnyilatkozatot. De ha egyszer pont azért adnak ajándékot, mert hűséges vagyok, akkor most miért kell nekem ezt még külön bizonygatnom?

Álszentfazék · http://alszentfazek.blog.hu/ 2010.03.26. 16:10:10

Ez a "jósnő váratlan halála" típusú hír.:)
Nékem, volt egy kedves ismerősöm, aki igen szórakoztató személyiség volt, de, nagyon hitt a horoszkópiában. A kedvéért utánanéztem a klasszikusok tanainak (Baktay stb.) A magazin horoszkópok, még ezen klasszikusok tanaival összevetve is szemét gagyi szarok, hülyéknek íródnak tisztességtelen nyereségvágyból.
süti beállítások módosítása