HTML

Azértse

Mókás dolgokról meg egyéb érdekességekről. Tök izgi.

Friss topikok

  • LoverCase: ÚJ posztok! Atom! (2012.04.06. 12:53) Csókay
  • törzsmókus: nekem határozottan szimpatikus, hogy nem azok a napok lettek nemzeti ünnepek, amelyeken fegyvert f... (2011.11.16. 13:54) forradalmak és emlékezések
  • Win Elen: +1 :-) (2011.08.26. 11:30) Szabadalmakról
  • KerteszAdam: A művi abortusznak ma is van legális, és illegális formája. Gondolom pénz miatt, vagy nyilvánosság... (2011.01.16. 02:31) kezdődik a 4 év wishful thinking
  • KerteszAdam: Kötelezővé nem szabad tenni, mert attól komolyabb dolog, mintsem hogy muszájból hallgassák. Viszon... (2011.01.16. 02:00) Liberalizmus

2010.01.30. 02:27 flugi_

Agapéról el

- Ez azért van, mert elbasztad a jelszót. Ha azt kérdezik, hiszel, akkor hiszel bazmeg. De neked beszélhet az ember, ha azt hallod, hogy harmadnap feltámad, akkor neked az rohadó hús, meg baszod - Trenk itt az ujjaival idézőjeleket formál, és elnyújtja a hangját - logikai ellentmondás! Tudtad, hogy ott mindenki azt várta, hogy higgyél, de te neem. Neked muszáj kibasznod magaddal.

Trenk itt már a háta mögé mutat futtában, és kapkodva kezdi venni a levegőt. Nem így tervezte az estét.

- Azt hiszed, azok tényleg elhiszik? Azok bazmeg nem őszintéskednek, hanem tudják a jelszót! Mi a frászért nem tudod azt hazudni, hogy elhiszed ez az egészet? Nem fogod fel, hogy mindenki jobban jár? Mi most kajálnánk, jópofiznánk a csajokkal, és a keresztanyád nem lenne kiakadva. Megérte ez neked?

Egy darabig csendben ügettek.

- De most komolyan, én nem értelek. Ha egyszer nem hiszel benne, oké, leszarod, de ha egyszer nem érdekel, miért nem vagy hajlandó azt mondani, amit hallani akarnak?
- Ha leszarnám, tényleg hazudhatnék
- Ne hülyíts, azt akarod nekem bemesélni, hogy érdekel ez az egész hóbelevanc, amit amúgy hülyeségnek tartasz, ez érdekel annyira, hogy - Trenk kereste a szavakat - hogy nem is tudom, de érted mit akarok.
- Értem, és igen, ezt akarom bemesélni. Ha leszarnám, én is hazudhatnám, hogy elhiszem azt a sok hülyeséget - ahogy Teo elkezdett beszélni, a felgyűlt indulat kezdte megtenni a hatását - de nem! Értsd már meg, én nem leszarom, én egyszerűen kiestem ebből. Régebben nekem is ment, úgy csináltam, hogy ők, azt mondtam és úgy hazudtam erről, ahogy ők, ez volt természetes. Tudtam, hogy mit nem illik végiggondolni, mit nem illik megkérdezni, mit nem illik észrevenni, és tudtam illedelmes lenni. De már nem megy. Azelőtt elég volt arra gondolni, hogy lám bűnösen nagy az egóm, ezt nem kéne, és elmúlt. Ma röhögök ezen a gondolaton, megalázkodni a képzelet szüleménye előtt! Egyszerűen már nem működik, nem tudok úgy tenni, mintha fontosabb lenne a képzeletem nálam, olyan, mintha szembeköpném magam! Pláne a keresztanyám képzelete! Olyan ostoba istene van, hogy az fájdalmas!

Teo keresztanyja valóban egyszerű mindenhatóban hitt, és ennek gyakran hangot is adott. A világában voltak a rendes templomjáró hívek és a garantáltan elkárhozó bűnösök, és ő, Teo keresztanyja is pontosan tudott minden fontosat amit a mindenható tudott, hogy ki megy fel, ki megy le.

Trenk a kajálásokra gondolt, a jópofizásokra a csajokkal. Teo a kajálásokra gondolt, a jópofizásokra a csajokkal, és hogy mennyire átverte közben a keresztanyja mindenhatóját évekig.

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://flugi.blog.hu/api/trackback/id/tr581713958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12. Pausz 2010.05.27. 11:43:49

"Trenk a kajálásokra gondolt, a jópofizásokra a csajokkal. Teo a kajálásokra gondolt, a jópofizásokra a csajokkal, és hogy mennyire átverte közben a keresztanyja mindenhatóját évekig. "

Na ja. Ez igen, ez aztán ÉLET.

Persze azért még kell hozzá három blog. Vajon miért?

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.05.27. 12:50:03

@12. Pausz: ?? A Trenk vagy a Teo karakterre gondolsz?

flugi_ · http://fundi.blog.hu/ 2010.05.27. 22:20:40

@12. Pausz: akkor nem értem. A figurákhoz ez illett, szerintem. Tudod, ez egy amolyan elbeszélésféle, amiben kitalált karakterek vannak, és nem valamiféle életvezetési tanácsadó, vagy nem tudom mire céloztál az "ez aztán ÉLET" mondatoddal. Kifejthetnéd.
süti beállítások módosítása